۱۳۸۷ مهر ۱۰, چهارشنبه

آرماگدون و مهدویت

اگر به رفتار بعضی از صاحبان قدرت كه امروز مسند حكومت را در كشورهای جهان بدست گرفته‌اند دقت كنید ردپای اعتقادات مذهبی را حتی در به ظاهر سكولارترین حكومتها می‌بینید.

اگر دقت كنیم یهودیان تندرو و مسیحیان تندرو سخت به آرماگدون معتقدند و شیعه‌های تندروی جمهوری اسلامی هم مساله مهدویت را علم كرده‌اند. اگر نگاهی به رفتار خداباوران بیندازیم درمی‌یابیم كه اینها در حال ظلم كردن به قشر معمولی و غیرتندرو هستند.

هر انسان آزاد اندیشی كه این رفتار خداباوران را ببیند مسلما آنها را قدرت طلب و زیاده طلب و ظالم خطاب می‌كند. در نتیجه خداباوران بیكار نمی‌مانند و برای خود دسته‌ای از گروههای تفنگ به دست و فدایی به صف می‌كنند تا اگر مردم عادی بخواهند به صاحت مقدس دینشان توهین كرده و در نتیجه قدرت و ثروت آنها را مورد تهدید واقع كنند از دم تیغ مقدس گذرانده شوند!

در نتیجه هر وقت كسی بخواهد منبع درآمد آقایان كه همان دین باشد را تهدید كند، از طرف مسیحی‌ها برچسب ضدمسیح و از طرف مسلمانان لقب دجال را می‌گیرد و به شدت توسط فدائیان خداباوران مورد حمله قرار گرفته و نابود می‌شود. بنابراین مخترعان دین می‌دانستند كه روزی با مخالفتهای عمومی مردم روبرو خواهند شد، لذا مساله مهدویت و آرماگدون را اختراع كرده‌اند تا هرگونه مخالفت با دین فروشی را در نطفه خفه كنند.

اما آن روز خواهد آمد و آن روز، روز رستاخیز خواهد بود، نه برای بشریت بلكه برای دین فروشان!!