۱۳۸۷ آبان ۴, شنبه

جوکستان اول 18+

بسیجیه می‌پره روی مین، از کمر به پایین فلج می‌شه. بهش میگن: حاجی الان چه احساسی داری؟ میگه: احساس می‌کنم از کون رفتم تو بهشت!

آخر رمضون حاجی رفت رو پشت بوم ماه رو ببینه، نگو خشتکش پاره بوده. از پایین می‌بینن میگن حاجی رویت شد! حاجی میگه ما که ندیدیم، هر کس دیده بخوره!!


به یارو میگن در انتخابات به کی رأی می‌دی؟ میگه به چند دلیل به کیرم رأی می‌دم!

چون انسان سازه – سرشو در راه اسلام داده – ریش داره – نه شرقیه و نه غربیه و فقط در راه مستقیم حرکت می‌کنه – به احترام خانوما بلند می‌شه!

سوال کنکور: کونوا قوامین به القسط یعنی چه؟ 1) به اقوامت قسطی کون بده 2) قسط کون اقوامت را بده 3) به اقوامت به مساوات کون بده 4) کونی بیا مؤسسه قوامین قسطت را بده

به یکی میگن: تو میتونی یه آیه مثل قرآن بیاری؟! میگه آره مشتی! “هل تفکرون نحن خلقناکم بیضه بیضا” ازش می‌پرسند یعنی چی؟ میگه “آیا فکر میکنید ما شما را تخمی تخمی آفریدیم؟”

سازمان القاعده طی بیانیه‌ای اعلام داشت که از این پس تمایلی به خون ریزی ندارد و در همین راستا نام خود را از القاعده به الیائسه تغییر داد.

یه بسیجیه میره حقوق جانبازی بگیره. یه نگاهی بهش می‌اندازند میگن جانباز چند درصدی؟ میگه: جانباز یک درصد! تو سنگر بودم، یه خمپاره کنارم ترکید پشمام ریخت!

دعای قبل از استعمال واجبی: ربنا زایل هذه کرک من حول آلتنا و اجعل خایتنا ابیض فی هذه اللیله الجمعه و فی کل لیالی به حق هذه دارو و اسمه واجبی هو قاتل سعید امامی و رحمت‌الله و برکاته.

به سید علی گدا میگن چطور در دوران مبارزات مقاومت کردی؟
میگه: در مبارزاتم زنم نقش دست راستمو داشت و در زندان دست راستم نقش زنمو داشت!

یه روز احمقی نژاد میره پیش دکتر میگه آقای دکتر من کیرم درد میکنه! دکتر میگه اِ اِ اِ این حرفو نزن زشته بگو عضوم درد میکنه. احمقی نژاد میگه آقای دکتر یعنی من بیست و پنج سال عضو بسیج بودم کیر بسیج بودم؟

جعبه سیاه حسین فهمیده رو پیدا می‌کنن، بررسیش می‌کنن می‌بینن آخرین لحظاتی که داشته کشته می‌شده می‌گفته، هل نده آقا! جون مادرت هل نده! بی شرف هل نده! ای مادرجنده!


احمقی نژاد میره عربستان، دست به معاملات بزرگی می‌زنه!

آخونده می‌شینه جلوی تاکسی میگه دو نفر حساب کنین. راننده میگه: من تو رو تخمم حساب نمیکنم چه برسه به دو نفر!