۱۳۸۷ مهر ۱۹, جمعه

حكومت آرمانی مسلمین

وقتی یك مسلمان وضعیت تاسف‌بار ایران را مشاهده می‌كند، می‌گوید اینها مسلمان نیستند و مدینه فاضله مسلمین نباید اینگونه باشد. من در دل خود می‌گویم: از نظر شما كدامین حكومت اسلامی، بهترین حكومت اسلامیست؟ صدر اسلام با برده‌داری و كشتار دگراندیشان؟ امویان؟ عباسیان؟ صفویان؟ یا عثمانیان؟ رژیم آخوندی؟ معیار شما برای مدینه فاضله اسلامی چیست؟

در اینجا ما به تقابل آرمانهای انسانی و آرمانهای اسلامی می‌رسیم. آرمانهای انسانی عبارتست از پیشرفت، عدالت، شاد زیستن، صلح، امنیت، آزادی، گسترش دانایی و ...

اما آرمانهای اسلامی عبارتست از اشغال دنیا توسط مسلمین، افزایش خرافه پرستی، برتری تازی‌ها، ماتم گرفتن و مرده پرستی، جنگ با دگراندیشان، ترور و ناامنی، برده‌داری و سركوب كارگران و ضعفا، سركوب زنان، ثروتمند شدن دین فروشان و ...

در تمامی حكومتهای اسلامی، خلفا سعی در رسیدن به آرمانهای اسلامی داشتند كه نتیجه‌ای جز پایمال كردن آرمانهای انسانی نداشت. شما نمی‌توانید حكومت اسلامی را بیابید كه در آن مردم عادی احساس آرامش كنند و زندگیشان قابل تحمل باشد.

امروزه در ایران شاهد فشاری كمرشكن روی مردم هستیم. گویا این آخوندها تصمیم دارند تا آخرین قطره‌ی خون مردم را بكشند. بنابراین هر قدر آخوندها در اسلامی‌تر كردن حكومتشان تلاش می‌كنند، همانقدر هم زندگی در ایران سخت‌تر و ناگوارتر می‌شود. بنابراین ایران امروز اگر به سوی حكومت آرمانی اسلام پیش برود در آینده چیزی جز تل خاكستر از آن باقی نخواهد ماند. بنابراین جنگ سردی بین مردم و آخوندها در گرفته. به این ترتیب كه دخترها روسری خود را عقب می‌كشند و پسرها مدل موی خاصی را انتخاب می‌كنند و ..... اما اگر نظر من را می‌خواهید می‌گویم كه تا زمانی كه اسلام دین رسمی ایران است، فشار و بدبختی هم همراه مردم ایران است. بنابراین این مردم هستند كه باید بین آرمانهای انسانی و آرمانهای اسلامی، یكی را انتخاب كنند.